Je kunt in jouw winkel dashboard je factureringsgegevens aanpassen zodat wij de uitbetaling kunnen uitvoeren naar jouw bankrekening. Om deze gegevens aan te passen maak je gebruik van de knop “Winkel instellingen” in de linker navigatiebalk. Deze opent een sub navigatie met daarin de knop “Facturering” (Afbeelding 1). Deze stuurt je naar een pagina met instellingen voor jouw factuurgegevens.
Op deze pagina staat een formulier die vraagt naar de benodigde gegevens voor jouw uitbetaling. Het gaat om de volgende velden:
Kies betalingsmethode: Hier kan je een betalingsmethode selecteren. Op het moment ondersteunen we alleen “Directe bank”. Dit wordt een overschrijving naar jouw bankrekening die wij elke maand naar je overmaken.
Account type: Hier kan je selecteren of het over een normale bankrekening gaat of een spaarrekening.
Banknaam: Hier vul je de naam van je bank in, bijvoorbeeld ABN Amro of Rabo bank.
Bestemmingsvaluta: Hier kan je selecteren in welke valuta je wilt worden uitbetaald. Vooralsnog ondersteunen wij alleen Euro.
Bank adres: Hier kan je het adres van je bank invullen. Dit is niet nodig om een betaling te kunnen uitvoeren.
IBAN: Hier kan je jouw IBAN rekeningnummer invullen bijvoorbeeld: NL02ABNA0123456789
Naam rekeninghouder: Hier kun je de naam in van de eigenaar van het rekeningnummer invullen.
Rekeningnummer: Hier kun je jouw rekeningnummer invullen.
Zorg ervoor dat alle gegevens juist worden ingevuld, wij kunnen geen uitbetaling doen als gegevens ontbreken of niet juist zijn.
Mochten gegevens niet juist zijn en een betaling niet succesvol zijn zullen wij contact met je opnemen met de gegevens die bij ons bekend zijn.