Hoe verloopt het aanmeldproces van een winkel?

Als een winkel zich via het formulier op onze website aanmeldt komt die aanmelding terecht bij de redactie van Mooiste Winkels. Zij beoordelen de winkel en hanteren daarbij een aantal verschillende criteria: originaliteit, presentatie en klantvriendelijkheid. 

Nadat de winkel door de redactie is geselecteerd, wordt de winkel daarvan op de hoogte gebracht en ontvangt de winkel zijn eigen account en dashboard op de site. In dat dashboard kan de winkel een keuze maken uit 4 pakketten. Afhankelijk van het gekozen pakket ontvangt de winkel een geheel verzorgde profielpagina, een winkelroute op een kaartje en vermeldingen op onze socials, of daarbovenop ook nog eens een uitgebreide marketingcampagne.

Misschien ook interessant

Wat voor extra services zijn er beschikbaar?

Los van de pakketten kan een winkel ervoor kiezen om Mooiste Winkels in te schakelen voor extra marketingwerkzaamheden. Zo bieden we bijvoorbeeld fotografie- en filmwerkzaamheden aan, drukwerk mogelijkheden, social media campagnes, webdesign (verfrissing of nieuwe website/webshop), samenwerkingen met influencers en nog veel meer. Bekijk alle services die momenteel beschikbaar zijn op

Wat is de “Mooiste Winkels”?

Ons doel is om het echte winkelen weer te bevorderen. Bij de ‘Mooiste Winkels’ geloven we in de kracht van samenwerking en het delen van middelen en kennis. Daarom vragen we onze deelnemende winkeliers om hier gezamenlijk in te investeren, zodat we samen een aantal voordelen kunnen realiseren die we

Wat gaan we doen?

Cultuur en Vermaak
Mode en Accessoires
Interieur en Decoratie
Schoonheid en Verzorging
Media en Technologie
Eten en Drinken