Hoe werkt de Mooiste Winkels?

Het doel van de “Mooiste Winkels” is om winkels te selecteren die zich onderscheiden door hun unieke uitstraling, creativiteit en klantbeleving. Bovendien streven we ernaar om het bezoek aan een winkel weer aantrekkelijk te maken door aanvullende suggesties te bieden voor activiteiten in de omgeving, om er bijvoorbeeld een leuk dagje of weekend uit van te maken.

De eerste selectie van de mooiste winkels wordt gemaakt door onze redactie op basis van originaliteit, inrichting en klantvriendelijkheid van de winkel. Daarna krijgt het publiek de mogelijkheid om de winkels te beoordelen op verschillende criteria. Hiermee beogen we de algehele kwaliteit van de winkelervaring te verbeteren en het winkelen op zichzelf aantrekkelijker te maken.

Winkels hebben de kans om zilver of goud te ontvangen op basis van publieksstemmen, en ontvangen tevens waardevolle feedback. Als winkelbezoeker kun je winkels aan je favorietenlijst toevoegen en stemmen op je favorieten. Binnenkort zullen we je ook op de hoogte houden van speciale aanbiedingen en evenementen van jouw favoriete winkels, zoals vouchers en activiteiten.

Misschien ook interessant

Hoe neem ik contact op met de mooiste winkels?

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je vragen hebt over ons project of over de website. Wij vragen je eerst een kijkje te nemen on onze Helpcentrum pagina. Mocht je vraag daar niet tussen staan kan je contact met ons opnemen door:

Hoe neem ik contact op met een winkel?

Op de profielpagina’s van alle deelnemende winkels vind je de belangrijkste aangeleverde contactinformatie. Dit kan een mailadres of een telefoonnummer zijn, of allebei.

Wat zijn de toekomstplannen van Mooiste Winkels?

Het team van Mooiste Winkels werkt voortdurend aan het uitbreiden en verbeteren van het project voor winkelbezoekers en winkeleigenaren. Zo liggen er bijvoorbeeld al een paar leuke uitbreidingen op de planning, waaronder:

Wat gaan we doen?

Cultuur en Vermaak
Mode en Accessoires
Interieur en Decoratie
Schoonheid en Verzorging
Media en Technologie
Eten en Drinken